Zakładka zadania w MS Teams

Przykładowa instrukcja dodawania, sprawdzania i oceniania zadań za pomocą aplikacji Microsoft Teams w Publicznej Katolickiej Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Zakopanem.

1. Wejdź w zakładkę Zadania. Kliknij przycisk Utwórz.

2. Utwórz zadanie.

3. Wybierz zespół, do którego chcesz dodać zadanie.

4. Wprowadź tytuł zadania, wpisz instrukcję (lub załącz plik z instrukcją), ustaw dokładny termin oddania prac i wyślij zadanie do uczniów przyciskiem “Przypisz”.

5. Zaczekaj aż uczniowie prześlą swoje prace.

6. Sprawdź pracę ucznia.

7. Wystaw ocenę lub komentarz i kliknij przycisk “Zwróć”.

Uwagi:

  • Uczniowie nie widzą prac innych uczniów;
  • Uczniowie mogą podmieniać swoje prace do daty zamknięcia ustawionej przez nauczyciela lub mogą przesyłać zadania po terminie (ale będzie widniała taka informacja);
  • Można modyfikować ustawienia zadania w trakcie;
  • Jeśli uczniowie wysyłają swojej zadania w Wordzie to nauczyciel może je poprawić i po zwróceniu zadania uczeń zobaczy każdy komentarz;
  • Po zwróceniu uczeń nie może modyfikować swojej pracy;
  • Zadania są archiwizowane w systemie MS Teams.

Ustawianie czasu zamknięcia:

Można ustawić czas zamknięcia dla uczniów. Po tym czasie ustawionym przez nauczyciela uczniowie nie będą mogli przesyłać kolejnych prac. Może być to przydatne przy przeprowadzaniu klasówek/sprawdzianów.

1. Kliknij “Edytuj” aby ustawić datę zamknięcia.

2. Ustaw dokładną datę, po której system przestanie przyjmować pliki od uczniów.

Może Ci się również spodoba